Veebipoe aroomikas.ee müügitingimused on sätestatud alljärgnevalt. 

Kauba- ja tarne maksumus

Müügitingimused kehtivad veebipoest aroomikas.ee (JGRDisain OÜ, Reg nr 14719215) kaupade ostmisel. Veebipoes müüdavate kaupade hinnad on märgitud toodete juurde.

Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale ostukorvis ja tellimuse vormistamisel.

Tooteinfo

Teave kauba kohta on esitatud veebipoes vahetult kauba juures.

Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud toode ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad.

Soovi korral võib registreeruda kasutajaks.

Ekraanile kuvatakse tasu suurus, mille saab tasuda ekraanil kuvatava makselahenduse alusel või arve alusel, kui see on võimaldatud.

Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest veebipoe arvelduskontole.

Arve tasumiseks on aega kuni 5 tööpäeva. Kui 5 tööpäeva jooksul ei ole arve eest tasutud, siis tellimus tühistatakse.

Kauba eest tasumine

Meie e-poes on maksevõimalusteks maksmine pangalingi kaudu, krediit- ja deebetkaardid ning maksmine kolmes võrdses osas.

Kõik maksed on vahendatavad Montonio makselahenduste kaudu.

Kõik makse võimalused kuvatakse ostu sooritamisel ostukorvis.

Meie e-poes toodud hinnad on eurodes (€) ning arvelduse valuutaks on euro (€). Aroomikas.ee e-pood edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Montonio.

Sooduskupongid ja vautšerid

Meie e-poes on võimalik kasutada ka sooduskuponge ja/või vautšereid.

Kui sinul on meie e-poe poolt väljastatud sooduskood või vautšer, saad selle realiseerida meie e-poe kassas, sisestades vastavasse lahtrisse sooduskupongi või vautšeri koodi.

Vastav soodushind või allahindlus arvutatakse meie e-poe kassas automaatselt. Sooduskupongide ja vautšerite koode jagame nii personaalselt, kui ka avalikult meie kodulehel või meie Facebook lehel sooduskampaaniate korras.

Sooduskupongide ja vautšerite juures on alati ära märgitud selle kehtivusaeg ja toodete ulatus, millistele kaupadele või kategooriatele see laieneb.

Sooduskuponge ei summeerita. Kui teil on mitu erinevat sooduskoodi, saate ostukorvis kasutada neist vaid ühte.

Sooduskuponge saab kasutada vaid oste sooritades allahindluse saamiseks ning neid ei vahetata ilma ostu sooritamata raha vastu.

Kohaletoimetamine

Saadame kauba sobivasse Omniva, Smartpost või DPD pakiautomaati või kulleriga kliendi poolt valitud aadressile. Tarnetsoonideks on saadaval Eesti, Läti ja Soome.

Kaup pannakse teele hiljemalt 1 tööpäeva jooksul või vastavalt kirjeldusele, mis on toodud vastava toote juures.

Tarne perioodi pikkus on laovalikus kaupadele tavapäraselt 2-3 tööpäeva kuid maksimaalseks tarne perioodiks laovalikus olevatele kaupadele 5-10 tööpäeva. Kõik tarnepikkused on välja toodud toodete juures.

Pakiautomaat

Pakiautomaadi teenusena pakume Omniva, Smartpost ja DPD pakiautomaadi teenust. Ostu sooritamise lõpus kuvatakse pakiautomaadi teenust, kus on võimalik valida endale lähim pakiautomaat.

Teenuse hinnad vastavalt teenusepakkuja hinnakirjale. Pakiautomaati mahub pakend maksimaalsete mõõtmetega: 39x38x64cm.

Kui tellitud kauba koguse tõttu on pakend suurem, jätame omale õiguse edastada kaup kliendile kahe või enama pakina, mille eest me eraldi tasu ei võta.

Kullerteenus

Kulleriga saatmine toimub Omniva, Smartpost ja DPD kulleri kaudu. Kassas võimalik valida “Kulleriga saatmine”. Maksumus kuvatakse jooksvalt ostukorvis ja kassas.

Tarneaeg

Kui toode on kohe saadaval, postitame selle peale tellimuse saamist samal päeval või hiljemalt järgmise päeva jooksul. Tavaliselt on sellisel juhul tarneajaks 2-3 päeva.

Tarneaeg võib pikeneda seoses transpordi toestaja liigse koormuse tõttu, nt jõulupüdadele eelnev periood.

Maksimaalne tarneaeg

Erandjuhtudel, kui tellitud toode puudub laost, tellime selle tootja tehase laost. Sellisel juhul võtame kliendiga ühendust ning täpsustame võimaliku tarneaja. Maksimaalseks tarneajaks on kuni 14 päeva. Kui see kliendile ei sobi, pakume lahenduseks alternatiivseid tooteid või maksame raha tagasi kogu summa ulatuses.

Taganemis- ja pretensiooniõigus, kauba tagastamine

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul .

14 päevane tagastusõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud toodet/tooteid kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemusest, omadustest ja toimimisest veendumiseks viisil nagu on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes, tagastatud toode peab olema puudusteta, komplektne ja kahjustamata originaalpakendis.

Tagastamisavaldus tuleb saata aadressile pood@aroomikas.ee. Avaldus võib olla vabas vormis, kuid peab sisaldama ostja nime, kontaktandmeid, tellimuse numbrit, arve numbrit ja toote nimetust, mida tagastada soovitakse.

Peale avalduse üle vaatamist võtame ostjaga mõistliku aja jooksul ühendust ning lepime tagastamise tingimustes eraldi kokku.Kaup tuleb tagastada Omniva pakiautomaadi teenuse kaudu või eelnevalt müüjaga kokkulepitud viisil.

Defektse või puudustega kauba tagastamine

Puudustega kauba tagastamine ja vahetamine toimib vastavalt Eesti Vabariigi õigusakti nõuetele, eelkõige võlaõigusseaduses sätestatud tingimustele.

Kui kliendi poolt ostetud toode on defektiga on kliendil õigus toode ümber vahetada või tagastada.

Müüja tühistab tellimuse ja tagastab raha kui toote asendamine pole võimalik.

Puudusega kauba asendamiseks või tagastamiseks peab klient täitma järgmised tingimused.

Klient peab Müüjat teavitama kauba puudusest mõistliku aja jooksul alates hetkest, millal ta puudusest teada sai või pidi saama, aadressile pood@aroomikas.ee.

Tagastamise avaldus

Avaldus võib olla vabas vormis, kuid peab sisaldama ostja nime, kontaktandmeid, tellimuse numbrit, arve numbrit ja toote nimetust, millel puudus esineb.

Kaup tuleb tagastada Omniva pakiautomaadi teenuse kaudu või eelnevalt müüjaga kokkulepitud viisil.

Vastavalt võlaõigusseadusele kannab müüja puudustega kauba asendamisega seotud kulud, sealhulgas veo ja posti kulud.

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Raha tagastamine

Raha kantakse kliendile tagasi samale arvelduskontole millelt jõudis laekumine e-poodi.

Kliendile tehakse tagasimakse peale seda kui tagastatav toode on müüja kätte jõudnud, hiljemalt 14 päeva jooksul.

Kui Klient ja e-pood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on Kliendil võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole.

Isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Aroomkas.ee on isikuandmete vastutav töötleja, meie ettevõte edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötlejale Montonio.